تور پر هیجان تایلند

ساخت وبلاگ

داخل حرم رضوی بعد از رواق وسیع امام خمینی مزاری سنگی با پوششی شیشه ای جلب توجه می کنه که تمامی زائران ضریح چه قبل و چه بعد از زیارت فاتحه ای را نثار او نیز می کنن.
این مزار مربوط به عالم و دانشمند ایرانی بها الدین محمد بن حسین عاملی معروف به شیخ بهایی است.
بنای این رواق که قبل از مرگش محل تدریس او نیز بوده حدود ۱۰۲ متر مساحت داره که با آینه کاری های بسیار و کتیبه های خوشنویسی شده بسیار زیبایی تزیین شده. 
کتیبه هایی روی دیوار نصب شده که تاریخ مرگ و تولد شیخ روی آن هم نوشته شده.
در مورد عظمت علمی این دانشمند همین بس که یونسکو سال ۲۰۰۹ میلادی را سال نجوم و شیخ بهایی نامگذاری کرده بود.

عکس آرامگاه شیخ بهایی 460138

 

تور پر هیجان تایلند...
ما را در سایت تور پر هیجان تایلند دنبال می کنید

برچسب : شیخ بهایی, نویسنده : thailand-tour thailand-tour بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 20:36

هتل ساسان (هتل ساسان شیراز) | Shiraz Sasan Hotel

این هتل در قسمت مرکزی شهر میان بانک ها، مراکز تجاری، بازار اصلی و نزدیک به مجموعه آثار تاریخی زندیه می باشد. فاصله از هتل تا فرودگاه ۳۰ دقیقه تا تخت جمشید ۶۰ دقیقه تا آرامگاه حافظ ۱۰ دقیقه و تا آرامگاه سعدی ۱۵ دقیقه می باشد.

عکس هتل ساسان 42460

 

تور پر هیجان تایلند...
ما را در سایت تور پر هیجان تایلند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : thailand-tour thailand-tour بازدید : 167 تاريخ : جمعه 24 شهريور 1396 ساعت: 17:10

چشمه مرتضی علی

از جاذبه های گردشگری شهر کویری طبس می شه به چشمه آب گرم مرتضی علی اشاره کرد که برای رسیدن بهش باید حدود ۵ کیلومتر رو به صورت پیاده که عمدتاً از داخل آب می گذره طی کرد. تو این منطقه چشمه های آب سرد و گرم زیادی هست که بزرگ ترین اون ها همین چشمه مرتضی علیه. آب گرم چشمه از دیواره سمت راست به داخل رودخونه می ریزه و همین باعث ایجاد اختلاف دما می شه.
غلظت بالای آب گرم و تفاوت ساختاریش با آب سرد باعث می شه که این آب ها بدون اینکه کاملاً با هم مخلوط بشن تا مسافت ۳۰۰ متری هم پیش برن و قابل تفکیک باشن. یعنی درست وقتی که در یه طرف رودخانه آب سرد جریان داره در طرف دیگش آب گرم رو می شه حس کرد ، تجربه فوق العاده ای که احتمالاً هیچ جای دیگه ایران نمی تونین امتحانش کنین.
علاوه براین چشمه مرتضی علی خواص درمانی زیادی هم داره و منبع تامین آب اغلب مزارع و باغ های طبسه که از طریق نهر آبی به شهر منتقل می شه.

 

عکس چشمه مرتضی علی 34815

تور پر هیجان تایلند...
ما را در سایت تور پر هیجان تایلند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : thailand-tour thailand-tour بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 22 شهريور 1396 ساعت: 21:06

پارک بانوان نرگس (بوستان بانوان نرگس)

شاید در نظر گرفتن چنین مجموعه هایی برای بانوان با توجه به شرایط ویژه موجود ضرورت بیشتری داشته باشد. نیاز به مکان سبز با هوایی سالم برای انجام کلیه فعالیتهای بانوان در گروههای سنی مختلف به منظور تأمین نیازهای جسمی و روحی آنها بسیار ضروری است.

عکس پارک بانوان نرگس 206468

 
تور پر هیجان تایلند...
ما را در سایت تور پر هیجان تایلند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : thailand-tour thailand-tour بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 21 شهريور 1396 ساعت: 19:30

عکس موزه قاجار 36138

موزه قاجار (خانه امیرنظام)

از دوره قاجار بناهای قشنگی در تبریز به یادگار مونده که خونه امیرنظام یکی از این بناهاست. این خونه در محله ششگلان که یکی از محله های قدیمی تبریزه، قرار داره. در دوره قاجار عمارتهای فوق العاده ای در این محله ساخته شده بود که خانه امیرنظام گروسی یکی از باارزش ترین بازمانده این خانه هاست، که هنوز هم خیلی قشنگ و با عظمته. این عمارت که امروز تبدیل به موزه قاجار شده، در زمان پیشکاری امیر نظام گروسی و در دوره ناصرالدین شاه، توسط امیر نظام گروسی ساخته شد. ساختمان موزه قاجار دو طبقه داره که در طبقه اول تالار سکّه ، تالار بافته ، تالار چینی ، تالار آبگینه ، تالار موسیقی، تالار خاتم و تالار فلزات؛ و در طبقه دوم تالار سنگ ، تالار اسلحه ، تالار رجال و فرامین ، تالار معماری و شهرسازی، وجود دارد.

تور پر هیجان تایلند...
ما را در سایت تور پر هیجان تایلند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : thailand-tour thailand-tour بازدید : 3452 تاريخ : شنبه 18 شهريور 1396 ساعت: 16:30

سیاره آبی سئول | Hanhwa Aqua Planet Yeosu

اینجا دنیای شگفت انگیز آبزیان و جانورانه، پنگوئن های زیبا، خانواده فوک ها و کوسه ها تنها قسمتی از این مجموعه بی نظیره. علاوه بر دیدن این زیبایی ها، می تونین از فود کورت و کافی شاپ مجموعه هم استفاده کنین.

 

عکس سیاره آبی سئول 213104

تور پر هیجان تایلند...
ما را در سایت تور پر هیجان تایلند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : thailand-tour thailand-tour بازدید : 3298 تاريخ : پنجشنبه 16 شهريور 1396 ساعت: 21:07

آرامگاه بوعلی سینا

این آرامگاه، نماد شهر همدان و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری استان است. در شمال آرامگاه، خانه های مسکونی و در جنوب آرامگاه حیاط قرار دارد. این ساختمان۱۰ ستون دارد که از سنگ خارا تراشیده شده که هر یک از این ستون ها، نمودار گذشت یک قرن از زمان تولد بوعلی سینا تا روزگار ماو تعداد علومی است که او به آنها تسلط داشته است. این مکان در واقع خانه قدیمی دوست صمیمی اوبوده است.

در سال ۱۳۲۸تصویری از بوعلی سینا توسط استاد ابوالحسن صدیقی ترسیم شد که بر اساس آن ،مجسمه تمام رخ ایستاده ای از سنگ مرمر سفید، ساخته شد و در میدانی به همین نام نصب شد.

 

عکس آرامگاه بوعلی سینا 36327

 
تور پر هیجان تایلند...
ما را در سایت تور پر هیجان تایلند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : thailand-tour thailand-tour بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1396 ساعت: 21:54

موزه آیینه و روشنایی یزد در سال ۱۳۷۷ هجری شمسی، پس از انجام تعمیرات اساسی در خانه "صراف زاده"، افتتاح شد. این موزه با زیر بنای ۸۳۷ متر مربع در باغی مصفا با وسعت ۸۱۷۴ متر مربع قرار داره. این موزه تنها موزه تخصصی در رابطه با موضوع نور در ایرانه و شامل انواع پیه سوز، شمع سوز، نفت سوز و اشیای برقیه. اشیای موجود در این موزه از جنس سفال، شیشه، برنج، مس و برنزه. ساختمان این موزه کوشکی در میان باغه. حیاط وسیع با استخری در وسط، اتاق های گچ بری و آینه کاری شده رو به استخر، راهروهای تو در تو و حوضخانه از جاذبه های چشم نواز این بنا ست که در زمان پهلوی اول بنا شده. سبک معماری ترکیبی سنتی و اروپایی شامل اتاق هایی رو به استخر یا نشیمن بهاری، اتاق خواب، قسمت شاه نشین، حوضخانه و سرویسه. تزئینات اتاق ها شامل گچبری و نقاشی روی دیوار و آیینه کاریه که حوضخانه بنا بیشترین تزئینات رو داره. درها و پنجره ها چوبی و مشبک با شیشه های رنگیه و پنجره ها بوسیله لولای جدا شونده بصورت ساده و رنگی در میان.

موزه قصر آیینه و روشنایی | Mirror Museum

 

تور پر هیجان تایلند...
ما را در سایت تور پر هیجان تایلند دنبال می کنید

برچسب : موزه قصر آیینه و روشنایی , Mirror Museum, نویسنده : thailand-tour thailand-tour بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 13 شهريور 1396 ساعت: 23:09

آتشکده آتشگاه (آتشگاه اصفهان)

آتشگاه اصفهان در ۸ کیلومتری غرب شهر اصفهان و تقریبا در میانهٔ راه اصفهان و نجف آباد قرار دارد. این بنا در نزدیکی رودخانه زاینده رود، بر روی تپه ای قرار دارد. از بلندای این تپه، تا کیلومترها از هر چهار سوی اصلی را می توان به خوبی مشاهده کرد. این تپه از جنس سنگ های رسوبی است.
آتشگاه اصفهان یا کوه آتشگاه از بناهای تاریخی شهر اصفهان و از یادگارهای ایران باستان است. این مجموعه دارای پیشینه تاریخیِ کهنی است و در زمانهای گونه گونی از آن بهره برده اند. نام اصیل و کهن بنا «مهربین» بوده که اخیراً بدان آتشکده اطلاق شده است. ساخت این آتشگاه تو دوران ساسانی یا حتی پیشتر از آن تخمین زده شده. این بنا ۸ گوشه داره و هر گوشه یک پنجره رو به بیرون داره که موبدان زرتشت، آتش مقدس رو درون این اتاق قرار می دادن. این مجموعه دیدنی به عنوان یکی از جایگاه های آتش مقدس و همچنین به دلیل موقعیت مذهبی و تفریحی همواره مورد توجه گردشگرا بوده و هست.
ساعت بازدید: ۹ الی ۲۰
بهای بلیط(ریال): ۱۵۰۰۰

عکس آتشکده آتشگاه 19027

تور پر هیجان تایلند...
ما را در سایت تور پر هیجان تایلند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : thailand-tour thailand-tour بازدید : 134 تاريخ : دوشنبه 13 شهريور 1396 ساعت: 0:20

هجیج که به معنای دره سر سبز و عمیقه، یه روستای پلکانی با معماری خیلی جالبه و از پرجاذبه ترین نقاط استان کرمانشاه و از مناطق دیدنی اوراماناتِ که در ۲۵ کیلومتری شهرستان پاوه قرار داره و هر ساله مقصد بسیاری از مسافران داخلی و خارجیه. این روستا تو یه جنگل انبوه قرار گرفته که مسیر پر پیچ و خمش از بین این جنگل و چشمه های خروشانش جذابیتش رو چند برابر کرده.اگرچه بخش هایی از روستا در حال حاضر به دلیل احداث سدی بر روی رودخانه ی سیروان به زیر آب رفته اما همچنان جذابیت های خاص خودش را دارد. این روستا جدای از جذابیت های بصری و زیبایی های طبیعی که در اختیار گردشگران و انواع تورمسافرتی قرار داده به شهرت رسیده است و یکی از فوق العاده ترین مناظر منطقه را دارد. اما نصفی از شهرت هجیج به زیارتگاه معروف آن باز می گردد که به کوسه ی هجیج معروف است و محلی ها اعتقاد خاصی به آن دارند. از دیگر جذابیت های مذهبی این روستا می توان به مسجد اصلی هجیج اشاره کرد. این مسجد با بهره مندی از معماری فوق العاده توانسته یکی ازجذابیت های خاص گردشگری باشد و از جانب مسافرین انواع تورمسافرتی مورد بازدید قرار بگیرد. شهرت هجیج از جهت دیگر به سبک زندگی مردم این روستا نیز مربوط است چراکه این مردم در منطقه به عنوان افرادی مستقل و سخت کوش معروفند و همواره توانسته اند میراث نیاکان خود را زنده نگه دارند و با دامداری، گیوه بافی، باغ داری روزگار سپری کنند. تجهیزات چوبی دست ساز هجیج از معروف ترین ها در منطقه است و محبوبیتی خاص بین گردشگران تورمسافرتی دارد. می توان در قالب تورطبیعت گردی از این روستای زیبا و مرتفع بازدید کرد.

 

عکس روستای هجیج 18288

تور پر هیجان تایلند...
ما را در سایت تور پر هیجان تایلند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : thailand-tour thailand-tour بازدید : 147 تاريخ : سه شنبه 7 شهريور 1396 ساعت: 18:43

پارک جنگلی سیسنگان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین پارک های جنگلی ایرانِ که در سال ۱۳۴۴ توسط مهندس آشتیانی طراحی شده. این منطقه جنگی خیلی هم بکر و دست نخورده نیست ولی در طول سال ها سعی شده تنوع گونه های جانوری و گیاهی آن حفظ بشه. این منطقه گردشی به عنوان یکی از مناطق جذب و پذیرش مسافر در منطقه شناخته می شه و به همین دلیل امکانات خوبی هم داره. پارک دو بخش جنگلی و دریایی داره که هر کدام ویژگی های خاص خودشون رو دارن.

 

عکس پارک جنگلی سی سنگان 209869

تور پر هیجان تایلند...
ما را در سایت تور پر هیجان تایلند دنبال می کنید

برچسب : پارک جنگلی سی سنگان, نویسنده : thailand-tour thailand-tour بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 6 شهريور 1396 ساعت: 16:03

حمام قجر از حمام های زیبای شهر قزوینه که بر خلاف اسمش مربوط به دوره قاجار نمی شه و خیلی قدیمی تره. این حمام در زمان حکومت صفویان، به دستور شاه عباس، توسط یکی از سردارانش که از ایل قاجار بود ساخته شده و به نام همین سردار به حمام قجر معروف شد. این حمام به مدت ۳۵۰ سال مورد استفاده بود ولی بعد از مرمتش به موزه مردم شناسی تبدیل شد. تفاوت این حمام با بقیه حمام هایی که به موزه مردم شناسی تبدیل شده اینه که علاوه بر موضوع حمام رفتن، جلوه های دیگری از تاریخ اجتماعی قزوین رو در سه بخش اقوام، آداب و رسوم و مشاغل به نمایش گذاشته.

تور پر هیجان تایلند...
ما را در سایت تور پر هیجان تایلند دنبال می کنید

برچسب : موزه قجر قزوین, نویسنده : thailand-tour thailand-tour بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 19:19

عکس پارک ملت مشهد 61864

پارک ملت یکی از جاذبه های گردشگری مشهد و بزرگ ترین پارک این شهره. مساحتش ۷۲ هکتاره و بزرگ ترین چرخ و فلک خاور میانه تو این پارکه. یه قسمتی از این پارک رو مخصوص خانوما درست کردن. در کل شهر بازی و کتابخونه و جاهای مختلف دیدنی داره.

تور پر هیجان تایلند...
ما را در سایت تور پر هیجان تایلند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : thailand-tour thailand-tour بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 4:58

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام وقتی رفتم

Download New Song By Behzad Pax Called Vaghti Raftam

 

دانلود آهنگ بهزاد پکس به نام وقتی رفتم

تور پر هیجان تایلند...
ما را در سایت تور پر هیجان تایلند دنبال می کنید

برچسب : دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام وقتی رفتم,دانلود آهنگ بهزاد پکس به نام وقتی رفتم,تکست آهنگ بهزاد پکس به نام وقتی رفتم, نویسنده : thailand-tour thailand-tour بازدید : 172 تاريخ : جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 17:53